Google
 
Web Hrvatska

četvrtak, siječnja 18, 2007

Interesantan način zarade - "Primorska škrabica"

Moram vam ispričati interesantnu stvar koja se desila mojoj prijateljici, možda nekom nekad i pomogne.

Moja je prijateljica osnovala nedavno firmu i zove je jedan dan neka ženska osoba i ponudi joj reklamu u "Primorskoj škrabici".

Navodno je to neki reklamni časopis/mjesečnik/godišnjik nije baš razumijela ali je bila čula, kao i ja isto, za taj pojam negdje onako na radiju, televiziji ...
To bi u stvari bio neki časopis koji se plasira na području Primorja i Istre i mogao bi pomoći poduzetniku da pojača posao.

Dogovaraju sastanak u kafiću.

Na sastanka dolazi Dubravka Galešić vlasnica firme KROKIART i nakon kraćeg prikaza svojega rada (kasnije se ispostavilo nekog prastarog primjerka "Primorske škrabice") uzima 100 kuna za objavu oglasa u njenon časopisu, izdaje ručno pisan račun na 100 kuna i pozdravljaju se. Treba joj još samo oglas koji treba biti formata 4*4cm cm kojeg moja prijateljica treba poslati na email njenog bivšeg muža ?!?
Hm ... ma tko daje mail svog bivšeg muža u današnje vrijeme kad svako može imati mail ...
Čule su se one još poslije radi dostave oglasa jer dostava na mail bivšeg muža očekivano nije uspjela. Dogovoreno je bilo da će joj se dostavti oglas na disketi osobno međutim do Dubravke se nakon toga više nije moglo doći, gospođa je izgleda isključila telefon.
Nakon ovoga bacile smo se zadatk "pronaći lopužu" i saznale svašta nešto.
Naime žena se zaista zove Dubravka Galešić i ima firmu KrokiArt koja se i dalje vodi na adresi bivšeg muža koja je sada pogrešna i ona je ne želi promijeniti jer naravno sve opomene i kazne dolaze tamo gdje ona uopće nije. Firma je navodno konstantno u blokadi.
Galešić joj je prezime od bivšeg muža kojeg ona ne želi maknuti dok joj je djevojačko Borondić. Već duže vrijeme vara ljude na ovdje opisani način jer se "Primorska Škrabica" prestala objavljivati par godina unazad.
Nije mi jasno kako se usuđuje to raditi jer Rijeka je malo područje za izvođenje ovakvih gluposti...
Dobila sam informaciju da je njoj već rutina i obrađuje u prosjeku 5-10 ljudi na dan.

Ako nekoga zanima saznala sam još interesantnih stvari o dotičnoj pa čak i njezinu kućnu adresu ...
Javite se, baš me zanima koliko ih je još prešla i jesu li šta učinili.

6 Comments:

At studenoga 17, 2008, Anonymous Anonimno said...

pozdrav
kako bi saznala adresu od dotične osobe gore spominjane? dali možemo kako stupit u kontakt?

 
At lipnja 12, 2009, Anonymous Anonimno said...

Hvala vam, ova mi je infomacija o nepostojećem oglasniku Primorska Škrabica jako pomogla.
Skoro sam i ja nasjela na prevaru te žene, no bilo mi je nešto sumnjivo. Naime, žena je dala svoj privatni broj žiro računa u vezi uplate. Isto tako dala mi je e-mail muške osobe koje je "trenutno na putu". Cijela priča je živi smijeh. Dobro da sam išla u par kioska pitati da li dobivaju tu Primorsku škrabicu.
Izgleda da je ta žena (Dubravka Galešić) moj oglas naša u Burzi. Ovaj slučaj bi stvarno trebalo prijaviti. Ona igra na naivnost ljudi koji žele oglašavati svoj posao i pri tom ne misle ništa loše.

 
At lipnja 12, 2009, Blogger olivmax said...

Točne adrese bi se trebala prisjetiti, a stanovala je 2007 u naselju Kosovo iznad Opatije.

 
At rujna 16, 2009, Anonymous Anonimno said...

Dubravka Galešić djev.Borondić,vrhunska prevarantica:
KROKIART je obrt za grafičku pripremu
kojoj je dotična vlasnik,ta firma je vjerojatno u blokadi ,koliko mi je poznato zivjela je u iznajmljenom stanu negdije na viškovu početkom 2008 zbog neplačanja najamnine struje...seli vjerojatno na Trsat gdije je našla novu zrtvu.Time čime se bavila vjerojatno se bavi još uvijek a čuo sam da i vodi firmu za poznanstvo,zenidba,udaja.Hobi zarada joj je da posuđuje od poštenih i naivnih ljudi a onda samo nestane.Ovim putem trazim bilo kakvu informaciju o dotičnoj osobi

 
At prosinca 15, 2009, Anonymous Anonimno said...

Hvala na upozorenju slučajnosam upiso na internetu "PRIMORSKA ŠKRABICA" i vidio vaše upozorenje HVALA Nevjerovatno da tako dugo se zna za dotičnu i da i dalje nesmetano djeluje. a siguransam da nije to sva prevara kojomse dotična bavi

 
At prosinca 19, 2009, Anonymous Anonimno said...

Хвала за занимљиве информације

 

Objavi komentar

<< Home

Counter
Counter