Google
 
Web Hrvatska

četvrtak, srpnja 27, 2006

Pljačka klijenata od strane Erste banke

Već neko vrijeme, zadnjih par mjeseci plaćam nekakve opomene Visa-neckermann revolving kartice u Erste banci.
Sve to vrijeme nisam se uspijevala pozabaviti s time jer imam jako malo vremena ali me je to počelo bosti sve jače i jače kako sam ih dobivala iz mjeseca u mjesec i to sistemom ne platiš do dospijeća 50 kuna, pa slijedećih tjedan dana još 50,00 kuna i tako dalje u tom pravcu uz zatezne kamate na koje se sada neću obazirati(njih ima svaka banka) a i želim se osvrnuti na posebnost Erste banke i sistem njenih fantastičnih opomena.
Uglavnom počela ja, svakim mjesecom po dobitku računa sve brže i brže trčati na banku platiti taj račun međutim svaki put bi mi "priljepili na čelo" i tu opomenu. Pa ko je tu lud.
Uhvatila se ja sad zadnjeg računa, čekam ga ja ... čekam. Eto ga dolazi 17.07, hvatam kovertu prvo što primjećujem da nema poštanskog pečata kad je poslana, hm,..imam neki predosjećaj ali ni u snu nisam mogla zamisliti da ću kad otvorim kovertu vidjeti da je dospijeće računa 15.07, dva dana unazad. ??????!!!
Odmah drugi dan na banku...puf...pant....vičem..."ja bi platila"..i eto je kaže toliko i toliko PLUS OPOMENA 50,00 kuna !!! Ja je gledam i tražim riječi koje bi progovorila ali ih ne nalazim.
Ipak nekako priupitam kako to, veli službenica pa nemojte platiti opomenu samo da me se riješi. Dobro ne plaćam ja opomenu, ali zovem njihovu službu na 062 jer ne možeš
nikoji drugi.
Eto ti i nje:
"Žao nam je...da....dobivali smo takve pritužbe ali nažalost ništa ne možemo učiniti, mi ne znamo zašto se u pošti toliko zadržavaju koverte..."

Pitam ja, ok, dobro ali zašto na vašim kovertama nema poštanskog pečata ?!

"Mi imamo jako puno klijenata i računa tako da nemamo pečata".
Ja ne kužim odogvor ali ne pitam dalje jer osjećam da ona zna da je izrekla glupost.
Ako je tako, bit će da su se s poštom nešto dogovorili po sistemu nekom u džep pa može i bez pečata po nekakvom ugovoru ili pak sve bez ugovora pa do kud doguraju doguraju...a netko će čini mi se napuniti džepove bezobrazno dobro.

Nemam pojma koji je to sistem ali namjeravam ih prijaviti inspekciji(nekakva zaštita potrošača), pronašla sam nešto na netu, navodno te obavijeste što su učinili povodom tvoje prijave, vidjeti ću.
Ovo je bezobrazna pljačka jer uzimati po 50 kuna,100 kuna i to minimum po klijentu ,pa tako već sigurno pola godine svaki mjesec. Vidjeti ću što inspekcija kaže. Gdje su ona vremena kad je netko na lipama krao ...

6 Comments:

At srpnja 28, 2006, Anonymous Anonimno said...

A odavno su potiho poceli pljackat na zamjeni kartica raznih. Ok, reizdavanje kartice treba naplatiti. Kada istekne. No moja je trebala trajati jos dvije godine kada je "prestala biti vazeca" i morao sam ju zamijeniti ako sam htio do svojeg novca na bankomatu. Naravno, to se placalo. E sad, ok, reizdavanje, nova kartica ima vecu zastitu. ima chip, kvragu! Mozes valjda kupovati na Marsu s njom! Neka kosta! Nije Beg cicija. Na 10 kuna! ALI!!! Uz novu karticu dobijes i novi PIN! I kuverticu u kojem je otisnut. Naravno da kartica bez pina je isto kao i konzerva bez otvaraca. I naravno - daj jos 10 kuna!!! Daklem 10 kuna puta broj korisnika...

 
At srpnja 28, 2006, Anonymous Anonimno said...

piše ovako:
Već neko vrijeme, zadnjih par mjeseci plaćam nekakve opomene Visa-neckermann revolving kartice u Erste banci.

dakle, em imaš visa-neckermann (?!?!?) karticu, em imaš revolving karticu. em kako kažeš "plaćaš NEKAKVE opomene". ili ne znaš što je revolving kartica ili ti neckermann kasni sa uplatama ili jednostavno ne čitaš ZAŠTO dobivaš te opomene. i to mjesecima. tako da mislim da erste u tvom slučaju nije ni najmanje kriv nego samo vlasnik te kartice.

 
At srpnja 28, 2006, Blogger olivmax said...

Mislila sam da sam dovoljno jasna ali očigledno nisam nekima.
Nekako mi se čini da ovaj drugi anonymous nije pročitao cijeli moj post, čak štoviše čini mi se da je pročitao smo prvu rečenicu odnosno samo uvod a samo objašnjenje ne ?!

 
At srpnja 31, 2006, Anonymous Anonimno said...

Ma taj drugi anonimus je djelatnik banke, a uz to vozi i golfa dizl i mrzi bajkere. Bit ce da je i gej, pa ne voli niti bajkerice! ;)

 
At kolovoza 01, 2006, Anonymous Anonimno said...

ako iams tekuci racun u erste banci stavi da ti otplata ide preko tekuceg i vishe nikada neces imati problema sa opomenama...osim ako ne budes imala dovoljno kunica na racunu kad isti dojde na naplatu...15-ti u mjesecu...a mozes i prvog ako zelis...pa cak ni u banku vishe neces morati ici...

 
At kolovoza 18, 2006, Anonymous Anonimno said...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

 

Objavi komentar

<< Home

Counter
Counter