Google
 
Web Hrvatska

utorak, srpnja 18, 2006

Cirkus u Kauflandu

Desilo se to pred neki dan u Kauflandu u Rijeci.
Glavna atrakcija moja mama u laganoj ljetnoj lepršavoj haljinici na vrhu famoznih pokretnih stepenica.
Desilo se to tako da smo ja i mama natrpale jedna kolica i jedva ih nagurale na pokretne stepenice. Govorila meni moja majka idemo radije liftom,a meni se kao prvo nije dalo gurati u lift a i željela sam pokazati mami kako se kolica lijepo uglave na traku i ne moraš ih niti držati da bi stajala i mirno se vozile prema izlazu.

I ćakulamo mi tako, kad kolica dosegoše vrh stuba i umjesto da preskoče sa trake na plato ona se zakopaše se u mjestu i ni makac, za razliku od trake koja je mirno nastavila svoj ubilački pohod.
Skočila ja, uprla svom snagom da gurnem kolica da preskoče, međutim ona ni makac i čak u jednom momentu od silnog guranja krenula prema nazad a moja majčica ravno pod njih.
Vidjela ja da je vrag odnio šalu i nije bilo druge nego uprt ko budala i maknut ih bilo kako sa izlaza. Digla ja u zrak zadnje kotače i prevrnula kolica na naprijed, sav se sadržaj istresao po podu, jabuke na sve strane, vrećice, međutim vražja kolica kako su pala na prednju stranu ni makac sada sa kotačima gore. Meni ništa jasno, moja majka još uvijek na nogama ali uhvatila se za kolica, ogradu, zapomaže.

I odjednom se stvori "superman" u liku tipa sa naočalama koji je u stvari već dosizao kritičnu točku da i on završi pod kolicima, baci se pod noge moje mame, ispod kolica i stisne onaj crveni dugmić koji su stavili na samo dno stepenica kako ga ljudi u nevolji ne bi nikako mogli doseći.
Tek sad kad je traka stala kolica su skužila da više nije fora i normalno se dala izgurati iz svojeg zamalo sudbonosnog položaja.
Pokupile smo stvari sa poda i u autu umirale od smijeha. Katastrofa. :-)

2 Comments:

At kolovoza 09, 2006, Anonymous Anonimno said...

Here are some links that I believe will be interested

 
At kolovoza 16, 2006, Anonymous Anonimno said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

 

Objavi komentar

<< Home

Counter
Counter