Google
 
Web Hrvatska

utorak, kolovoza 01, 2006

Moto susret Vodnjan 2006

Image Hosted by ImageShack.us
Ja bih molila da netko od bikera iz Vodnjana kaže koji je ovo lik ?
I molim vas nemojte mi reći da je biker i da je iz vašeg kluba jer se budem jako razočarala u našu bikersku "naciju".
Naime, dotični me nije pustio da u subotu u 18:00 besplatno uđem na pola sata pokazati svojoj dječici kamo gubimo vrijeme ja i tata kad odemo na motosusret. Zapeo kao da mu život ovisi o tih par kuna. "Djeca mogu vi ne !" Prije pet minuta smo počeli naplaćivati".
Što je najbolje drugi redar nam je pokazao sekundu prije da samo parkiramo auto sa strane i da slobodno uđemo. Isto tako i bradonja sa slike... ali kad je iskočio ovaj lik svi više nisu imali pravo glasa, čak ni lik iz kluba kojeg smo poznavali.
S jedne strane dočekivanje bikera sa smješkom i pijačom dobrodošlice a s druge bespotrebne grubosti prema usputnim gostima pogotovo ako su s djecom i ne misle se zadržavati do programa za koji se pretpostavljam i plaća ????
Palac dolje!


1 Comments:

At kolovoza 22, 2006, Blogger olivmax said...

Saznala sam naknadno da tip nije bajker i da je zaštitar neke žnj. zaštitarske firme iz Zadra ... Valjda su bili najjeftiniji ...

 

Objavi komentar

<< Home

Counter
Counter